Eventing jako narzędzie komunikacji marketingowej jednostki samorządu terytorialnego

Anna Kalinowska-Żeleźnik

Abstract

n/a
Autor Anna Kalinowska-Żeleźnik (WNS/IFSiD/ZKSiK)
Anna Kalinowska-Żeleźnik
- Zakład Komunikacji Społecznej i Kulturowej
Paginacja135-147
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0,50
Książka Antkowiak Paweł (red.): Doświadczenia i perspektywy rozwoju samorządu terytorialnego i zawodowego, Polska i Europa Wobec Wyzwań Współczesnego Świata, 2014, Wydawnictwo Adam Marszałek, ISBN 978-83-7780-896-2
Słowa kluczowe w języku polskimeventing, komunikacja marketingowa, samorząd terytorialny
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 05-09-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
przetwarzanie
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?