Eventing jako narzędzie komunikacji marketingowej jednostki samorządu terytorialnego

Anna Kalinowska-Żeleźnik

Abstract

n/a
Author Anna Kalinowska-Żeleźnik (FSS / IPSJ / DSCC)
Anna Kalinowska-Żeleźnik,,
- Division of Social and Cultural Communication
Pages135-147
Publication size in sheets0.5
Book Antkowiak Paweł (eds.): Doświadczenia i perspektywy rozwoju samorządu terytorialnego i zawodowego, Polska i Europa Wobec Wyzwań Współczesnego Świata, 2014, Wydawnictwo Adam Marszałek, ISBN 978-83-7780-896-2
Keywords in Polisheventing, komunikacja marketingowa, samorząd terytorialny
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 21-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back