Nowe media w marketingu terytorialnym na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau

Anna Kalinowska-Żeleźnik

Abstract

n/a
Autor Anna Kalinowska-Żeleźnik (WNS / IFSiD / ZKSiK)
Anna Kalinowska-Żeleźnik
- Zakład Komunikacji Społecznej i Kulturowej
Inne wersje tytułuNew media in territorial marketing (activity of Gdansk Convention Bureau example)
Paginacja315-329
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Łosiewicz Małgorzata, Ryłko-Kurpiewska Anna (red.): Media, business, culture, vol. 1, Media language research, 2015, TrueSign : Novae Res, ISBN 978-0-9927953-0-6, [978-83-7942-494-8], 487 s.
Słowa kluczowe w języku polskimmarketing terytorialny, nowe media, przemysł spotkań, convention bureau
Słowa kluczowe w języku angielskimterritorial marketing, new media, meeting industry, convention bureau
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 05-09-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?