Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii

Anna Młynkowiak-Stawarz

Abstract

n/a
Author Anna Młynkowiak-Stawarz (FM)
Anna Młynkowiak-Stawarz,,
- Faculty of Management
Other language title versionsMultichannel marketing in drugstore retail chains
Pages93-107
Publication size in sheets0.7
Book Antonowicz Paweł, Malinowska Ewa, Siciński Jędrzej (eds.): Sektorowe uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw, 2019, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7865-836-8, 218 p.
Keywords in Polishnarzędzia marketingu, handel detaliczny, integracja kanałów
Keywords in Englishmarketing tools, retail trade, channel integration
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 28-01-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?