Znaczenie marki i lojalności nabywców w sektorze bankowym

Joanna Bednarz , Justyna Rutecka

Abstract

n/a
Autor Joanna Bednarz (WE / IHZ)
Joanna Bednarz
- Instytut Handlu Zagranicznego
, Justyna Rutecka (WE)
Justyna Rutecka
- Wydział Ekonomiczny
Inne wersje tytułuThe role of brand and buyers' loyalty in the banking sector
Tytuł czasopisma/seriiStudia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego, ISSN 2080-6302, (B 7 pkt)
Rok wydania2016
Nr13
Paginacja290-302
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.6
URL http://studiaimaterialy.pl/wp-content/uploads/2017/04/zn_ithm_2017_s.pdf
Językpl polski
Punktacja (całkowita)7
PunktacjaPunktacja MNiSW = 7.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 7.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?