Reklama kontekstowa w internecie. Glosa do wyroku Trybunału (pierwsza izba) z dnia 22 września 2011 r., C-323/09

Maciej Zejda

Abstract

n/a
Author Maciej Zejda (FLA / DCPIL)
Maciej Zejda,,
- Department of Commercial and Private International Law
Journal seriesGdańskie Studia Prawnicze - Przegląd Orzecznictwa, ISSN 1734-5677, (B 3 pkt)
Issue year2015
No3
Pages48-64
Publication size in sheets0.8
Keywords in Polishznaki towarowe, reklama kontekstowa, wyszukiwarka internetowa, niezależna korzyść, znaki towarowe wprowadzające w błąd
Keywords in Englishtrademarks, contextual advertising, web search engines, unfair advantage, confusing trademarks, initial interest confusion
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 3.0, 13-08-2018, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 5.0, 13-08-2018, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back