Marketing polityczny w kampanii prezydenckiej (na przykładzie Rosji i Stanów Zjednoczonych)

Urszula Patocka-Sigłowy

Abstract

n/a
Author Urszula Patocka-Sigłowy IRiSW
Urszula Patocka-Sigłowy,,
- Institute of Eastern-Slavic Philology
Other language title versionsPolitical marketing in a presidential campaign (illustraited by the examples of Russia and the United States of America)
Pages105-124
Publication size in sheets1.13
Book Pstyga Alicja, Patocka-Sigłowy Urszula (eds.): Międzyjęzykowe i międzykulturowe konteksty współczesnego dyskursu publicznego , 2017, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7865-541-1, 142 p.
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 01-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back