Trajectories of transition to work life of students from liberal art and professional programmes

Małgorzata Cackowska , Anna Strużyńska-Kujałowicz

Abstract

n/a
Autor Małgorzata Cackowska (WNS / IPed / ZFWiSK)
Małgorzata Cackowska
- Zakład Filozofii Wychowania i Studiów Kulturowych
, Anna Strużyńska-Kujałowicz
Anna Strużyńska-Kujałowicz
-
Paginacja150-164
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych1
Książka Cackowska Małgorzata (red.): Learning in academia: socio-cultural and political perspectives, Ars Educandi. Monographs, nr 1, 2009, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7326-607-0, 202 s.
Języken angielski
Punktacja (całkowita)3
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót