Fanpage jako narzędzie nowoczesnej komunikacji marketingowej organizacji społecznych

Sylwia Kuczamer-Kłopotowska

Abstract

n/a
Author Sylwia Kuczamer-Kłopotowska ZMU
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska,,
- Marketing of Services Unit
Other language title versionsFacebook fan pages as the latest tool of marketing communication for social organizations
Pages159-176
Publication size in sheets0.9
Book Łosiewicz Małgorzata, Ryłko-Kurpiewska Maria (eds.): Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media, vol. 1, 2016, TrueSign : Novae Res, ISBN 978-0-9927953-4-4, [978-83-8083-404-0], 377 p.
Keywords in Polishkomunikacja marketingowa, media społecznościowe, fanpage
Keywords in Englishmarketing communication, social media, fan page
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 14-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back