Koncepcja marketingu doświadczeń w nowych mediach

Liwia Delińska

Abstract

n/a
Author Liwia Delińska (FM/DMar)
Liwia Delińska,,
- Department of Marketing
Other language title versionsConception of experience marketing in the new media
Journal seriesZarządzanie i Finanse, ISSN 2084-5189, (B 10 pkt)
Issue year2017
Vol15
No1
Pages81-94
Publication size in sheets0.65
Keywords in Polishmarketing doświadczeń, komunikacja marketingowa, wizerunek marki, media społecznościowe
Keywords in Englishexperience marketing, emotions, marketing communication, brand image, social media
Languagepl polski
LicenseRepository; published final; Other open licence; with publication
File
Delinska_Liwia_Koncepcja_marketingu_2017.pdf Delinska_Liwia_Koncepcja_marketingu_2017.pdf 250,8 KB
Score (nominal)10
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 10.0, 08-06-2020, ArticleFromJournal
Citation count*2 (2020-07-04)
Additional fields
LicencjaKorzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.
Cite
busy
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?