New media in event marketing

Anna Kalinowska-Żeleźnik

Abstract

n/a
Autor Anna Kalinowska-Żeleźnik (WNS / IFSiD / ZKSiK)
Anna Kalinowska-Żeleźnik
- Zakład Komunikacji Społecznej i Kulturowej
Inne wersje tytułuNowe media w event marketingu
Paginacja179-194
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.9
Książka Łosiewicz Małgorzata, Ryłko-Kurpiewska Anna (red.): Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media, vol. 1, 2016, TrueSign : Novae Res, ISBN 978-0-9927953-4-4, [978-83-8083-404-0], 377 s.
Słowa kluczowe w języku polskimevent marketing, nowe media, komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe w języku angielskimevent marketing, new media, marketing communications
Języken angielski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 05-09-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?