Rzecznik prasowy - specjalista ds. PR - zadania i miejsce w organizacji

Beata Czechowska-Derkacz

Abstract

n/a
Author Beata Czechowska-Derkacz (FSS / IPSJ / DJM)
Beata Czechowska-Derkacz,,
- Division of Journalism and Media
Pages14-30
Publication size in sheets1
Book Czechowska-Derkacz Beata, Zimnak Marek (eds.): Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna, 2015, Difin, ISBN 978-83-7930-686-2, 225 p.
Keywords in Polishpublic relations, rzecznik prasowy, specjalista ds. public relations, media relations, specjalista ds. media relations, kształtowanie reputacji, komunikowanie korporacyjne, wizerunek, reputacja, zadania/zakres obowiązków, marketing, mega-marketing
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 19-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back